A Trónok harca családfája |
A népszerű saga indulása óta adta magát, hogy egy jó PC-s játékot készítsenek belőle. Az HBO a Telltale céggel állapodott meg, hogy egy jó Point-and-click játékot készítsenek.
A történet szövése a játékos beavatkozásaitól függ, tehát a játékos bármilyen történetet kialakíthat. A Telltale Trónok harca játékában öt karakter bőrébe bújhatunk, é a karakterek kölcsönhatását a mi cselekedeteink határozzák meg. A műfaj már majdnem feledésbe merült, ezt keltheti újra életre a népszerű tv sorozat alapjaira épülő program. A játék és film ötvözete különös hangulatot áraszt, melyre külön kampány alapoznak a marketinges szakemberek.
A gyártónak sikerült a p-n-click mechanikáját egy olyan közeg számára is elérhetővé tenni, ami egy képességpontokra, fegyverkovácsolásra meg karakterfejlesztésre összpontosító RPG láttán arról panaszkodik, hogy őt ez az egész nem érdekli. A dolog másik érdekessége, hogy a fejlesztőknek nincs konkurenciájuk ebben, így abszolút monopolhelyzetben építgethetik a saját kis sikertörténetüket.
A film történetszövése egyre bonyodalmasabb, és az ármánykodásnak hála egyre kuszábbá is válik, ezért feltételezzük, hogy tovább fog bonyolódni a játék története és egy monumentálisabb részt is elkészítenek.
Sok van a Point-and-click játékokban, melyet megpróbál maximálisan kihasználni a fejlesztője. További érdekes témák: PC-játék, Telltale, Trónok harca, point-and-click, marketing, tömeges játék, tél.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése