2016. június 10., péntek

A szoftver marketing új irányai

App store marketing kampány SMS küldés
A jó alkalmazás pénzbe kerül

Az okostelefon applikációké a jövő


Az Apple marketing kampányáért felelős szakemberek új módot találtak arra, hogy ösztönözzék az applikáció készítőket a szoftverek folyamatos fejlesztésére. A csodafegyver a havidíjas előfizetés.

A jelenlegi rendszerben az alkalmazásboltokban kétféle applikációt találunk, az egyik a teljesen ingyenes, a másik a fizetős. Természetesen előfordulnak ezek hibridjei is, ez azt jelenti, hogy az ingyenesen telepített programok korlátozott eszköztárral működnek, és a kiterjesztett lehetőségekért kell fizetni. Ez a megoldás rövidtávon mindenkinek előnyös, az okostelefon applikációk kezdeti időszakában pedig bevételhez juttatott sok olyan csapatot, akik hobbiból készítettek mobiltelefonos applikációka. Addig rendben is van a dolog, hogy egy csapat megír egy jó kis SMS küldő applikációt, majd a marketingeseik ezt egy remek kis kampány keretében eladják, de mi történik akkor, ha az Android vagy iOS rendszert fejleszti a gyártó? Mi van akkor, ha valamilyen hibát találnak a programban?

Az Apple most azt szeretné elérni, hogy az egyes applikációk mögött állandó szoftverfejlesztő műhelyek álljanak, amelyek az újabb telefonokhoz, iOS-rendszerhez és a változó igényekhez alakítsák a programokat. Ennek érdekében bevezetik az applikációkon belüli reklámhirdetéseket és a programok letöltése nem egyszeri fix áru lesz, hanem előfizetési díjat kell majd fizetni.

Az új marketing rendszer előnyeiről és hátrányairól mindenki maga győződhet majd meg.
 A szoftver marketing új irányairól tájékozódhatsz ebből a blogposztból. Az Apple marketing kampánya az App Store tömeges SMS üzenet küldő szervereit is átalakítja Budapesten is, hogy eredményes legyen a cég stratégiája. Fontos és érdekes új dolgok: Apple, applikáció, marketing, SMS küldés, szoftver, applikáció.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése