2016. június 21., kedd

Játékok és játék konzolok marketingjéről

Nintendo NX játékkonzol
A Nontendo NX marketing rajza

Nintendo MX hírek és pletykák


A játékkonzolok piacára jellemző az aktív marketingkampányok lebonyolítása mellet a gerillamarketing alkalmazása is. A suttogópropagandát előszeretettel használják, hogy a vásárlók úgy érezzék, hogy valamilyen különleges dologhoz juthatnak hozzá, nagyon nehezen, illetve, hogy egy kiváltságos réteghez tartoznak.

Nyáron az uborkaszezon közeledtével, a reklámmal foglalkozó szakírók már nem a tömeges SMS küldés kampányt erőltetik, hanem talányos cikkek írásával próbálják a vásárlók figyelmét ébren tartani.
A mostani marketing flesh arra próbálta ráterelni a figyelmet, hogy vajon az új Nintendo NX hardver tekintetében milyen paraméterekkel fog rendelkezni, és a riválisokkal szemben mire lesz ez elég.
Természetesen a gyár reklámírói azt az elmés választ és nyilatkozatot ötlötté ki, hogy a Nintendo a játékok minőségét tartja szem előtt mindenkor.

Nem tudjuk még, hogy pontosan milyen hardver eszközöket raknak majd az új játékkonzol alá, annyi azonban bizonyos, hogy jövő év első negyedévében fog a boltok polcaira kerülni és a hivatalos megjelenés előtt a gyártók a mobil marketing minden formáját bevetik majd, hogy a terméküket népszerűsítsék.

 Játékok és játék konzolok marketingjéről olvashatunk sok hellyen, sok blogban. A Nintendo cég belengetett néhány marketing morzsát a Nintendo NX játékkonzol megjelenéséről, ami semmi konkrétumot sem tartalmazott, de a rajongók a legkisebb híreket is szívesen elolvassák. Érdekes témák lehetnek még: Nintendo NX, marketing, kampány, Tömeges SMS, reklám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése