2016. június 13., hétfő

A Lenovo is moduláris telefont tervezett

Motorola Moto Z hátlapja marketing
Hátlapok, modulok a Moto Z-hez

Marketingfogás vagy hasznos kütyü?

A Motorola utódjának szánta a Lenovo a Moto Z és a Moto Z Force telefonokat, melyeket a Google moduláris telefonjának a mintájára cserélhető alkatrészekkel láttak el.

A most érkező telefonok SMS küldésre természetesen tökéletesen alkalmasak, de már régen nem az alapvető mobiltelefon funkciók miatt veszik az okostelefonokat a vásárlók. A marketing szakemberek megpróbálnak olyan újdonságokat belevinni a készülékekbe, amitől azok még kelendőbbek lesznek.

A Moto Z egy remek, vékony készülék, mely azonban a felhelyezhető moduloknak köszönhetően elég szépen megvastagodhat. A hátlapi modulok biztonságos és tartós rögzítését mágnessel oldották meg a tervezők. Az értelmesnek tűnő modul, a külső plusz akkumulátor, hiszen egy hosszú túrán rengeteg kapacitásra lehet szükségünk a fényképek készítéséhez és a zenehallgatáshoz. Ugyanakkor véleményem szerint a jó minőségű belső akkumulátor mellé vásárolt akkubank sokkal jobb megoldásnak tűnik, mint a telefon plusz akkumulátorral történő „vastagítása”. Talán ezt nem gondolták át kellő alapossággal a reklám marketing tervezői.

A másik érdekes modul a nagy teljesítményű, felcsatlakoztató külső hangszóró. Úgy gondolom, hogy ez a fiatalok körében talál majd vásárlókapacitásra, de a fizetőképes lakosságnak nem nagy részét mozgatja majd meg.

Nagyon remélem, hogy a Google és a Lenovo is kifejleszt majd értelmes kiegészítő modulokat telefonjaikhoz.

 A Lenovo is moduláris telefont tervezett a szélesebb néptömegek és a drónok kedvéért. A Moto Z a Lenovo új moduláris okostelefonja, nem csalás és nem ámítás, melyet marketing kampány kíséretében mutat be, ez a Google konkurenciája kíván lenni, ha sikerül. Fontosabb és érdekes témák: Moto Z, Lenovo, Google, moduláris telefon, okostelefon, marketing kampány.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése