A logika a marketing gondolkodásban |
Hol a hiba?
Néhány olyan feladat következik, amelyek megoldása közben egy észrevétlen hiba teljes lehetetlenségre, matematikai képtelenségre vezet. Az ilyen feladatokban nem könnyű felfedezni a hibát, mert az ember hajlamos a kész gondolatmenet követésére. Ezért az ilyen hibakeresés a gondolkodás iskolájának tekinthető, szellemi önállóságra kényszerít.
Egy marketing álokoskodás
Ismeretes, hogy a régebbi korokban kevesebb ember élt a földön, mint ma. Mégis, ha meggondoljuk, hogy minden ma élő embernek két szülője, négy nagyszülője, 8 dédszülője, 16 ükszülője és így tovább volt, akkor arra a következtetésre kell jutni, hogy régebben több ember volt, mint ma.
A hamis százdolláros
Mr. X egy chicagói üzletben 60 dollár értékű marketing játékot vásárolt. 100 dollárossal fizet, de az üzletben nincs elég aprópénz, ezért átküldik a kifutófiút, felváltani a pénzt. Ezután visszaadnak a vevőnek 40 dollárt.
Másnap kétségbeesetten jön a bank pénztárosa, s mutatja, hogy a 100 dollár hamis. A boltos kénytelen egy valódit adni helyette a pénztárosnak. Persze Mr. X már régen eltűnt. Mennyi volt a boltos kára?
Sokan sokféle választ adnak, de a marketing alapú valódi válasz az, hogy 100 dollár a kára.
Logikus gondolkodásra szánt kreatív játékok, melyek mindenki számára érdekesek és hasznosak lehetnek. A logikus gondolkodásra nm csak a marketing kampányokban van szükség, hanem a kreatív játékok megoldásánál is jól jön mindenkinek és így sikerülhet a legtöbb kampánymegoldása. Tovább olvass érdekes témákról: játék, kreatív, marketing, sms küldés, logika.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése