2016. július 21., csütörtök

Online közvetítés a tévéadás helyett


online média és tartalomszolgáltatás
Minden ami mozi és marketing

A közösségi oldalakra vándorolnak a tévéműsorok?


A Facebook korábban bevezette az online közvetítéseket, így sokan láthattak élőbe gyilkosságot, terrort is. Az élő közvetítések varázsa a valóságshow-ban is megmutatkozik, az emberek szeretnek belesni egymás életébe.

A Facebookos és Youtube-os közvetítések után a Google egy nagyot lépett előre a tévéközvetítések teljesen online-á tétele felé. Felvásárolt egy olyan új céget és platformot, melyet hozzácsaphat felhőalapú szolgáltatásai közzé. A tartalomszolgáltatók olyan eszközöket kapnak, melyek segítségével elkészíthetik, szerkeszthetik, közzétehetik, és árulhatják is online médiatartalmaikat.

Az egész koncepció nagyjából a blogger.com-ra emlékeztet, ahol mindenki készíthet saját blogot, amit a Google segítségével reklámozhat és ugyancsak a Google segítségével reklámokat tehet rá, amiből bevételhez juthat.

A Google keresőóriásnak e a lépése, beleillik abba marketing stratégiába illetve cégstratégiába, mely szerint a keresés után a tartalomszolgáltatást is befolyása alá szeretné vonni.

Sokszor leírtuk már, de születőben van a Skynet.

 Online közvetítés a tévéadás helyett. Az online tartalomszolgáltatás átveheti a hagyományos tévéközvetítések helyét, és ebben a Google jár az élen. Google, tömeges SMS, online média, média, közvetítés, online tartalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése