![]() |
Minden ami mozi és marketing |
A közösségi oldalakra vándorolnak a tévéműsorok?
A Facebook korábban bevezette az online közvetítéseket, így
sokan láthattak élőbe gyilkosságot, terrort is. Az élő közvetítések varázsa a
valóságshow-ban is megmutatkozik, az emberek szeretnek belesni egymás életébe.
A Facebookos és Youtube-os közvetítések után a Google egy
nagyot lépett előre a tévéközvetítések teljesen online-á tétele felé.
Felvásárolt egy olyan új céget és platformot, melyet hozzácsaphat felhőalapú szolgáltatásai
közzé. A tartalomszolgáltatók olyan eszközöket kapnak, melyek segítségével
elkészíthetik, szerkeszthetik, közzétehetik, és árulhatják is online
médiatartalmaikat.
Az egész koncepció nagyjából a blogger.com-ra emlékeztet,
ahol mindenki készíthet saját blogot, amit a Google segítségével reklámozhat és
ugyancsak a Google segítségével reklámokat tehet rá, amiből bevételhez juthat.
A Google keresőóriásnak e a lépése, beleillik abba marketing
stratégiába illetve cégstratégiába, mely szerint a keresés után a
tartalomszolgáltatást is befolyása alá szeretné vonni.
Sokszor leírtuk már, de születőben van a Skynet.
Online közvetítés a tévéadás helyett. Az online tartalomszolgáltatás átveheti a hagyományos tévéközvetítések helyét, és ebben a Google jár az élen. Google, tömeges SMS, online média, média, közvetítés, online tartalom.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése