2016. november 24., csütörtök

Fényreklámok és tervezésük

Marketing fény reklám terasz télikert
Neon fény reklám a télikertben
A télikertnek is kell a marketing, nem csak a műanyag


A fényreklámok tervezése komplex feladat. Egy-egy nagyobb méretű reklám megtervezése építészeti, gépészeti, elektrotechnikai, világítástechnikai, rendészeti-igazgatási, jogi, végül művészeti, marketing és pszichológiai oldalról felvetődő problémák megoldását jelenti. Ezek a problémák az esetek túlnyomó részében egymással ellentett irányúak, azaz többnyire az egyik feladat megoldása a másik feladat megoldását korlátozza vagy lehetetlenné teszi.

Minden neonberendezés, minden fényreklám tervezése a fent említett szempontcsoportok a marketing oldaláról a télikertben és a teraszbeépítésben – lehetőséghez képest optimális – egyeztetésén alapul, tehát minden esetben – mint minden tervezőmunka eredménye – kompromisszum.

A neonreklámok – a tömeges sms küldés a télikertben – s általában a fényreklámok tervezése sokrétű és összetett feladat. A korszerű fényreklám tervezés csak kollektív munkában, a megvilágítás és a helyiség alapos tanulmányozása után, csapatmunkával képzelhető el.

A marketing, reklám tervezőmunkájában az egyes szakágakat képviselő személyeknek a neonberendezések, fényreklámok tervezését illetően széles körű ismeretanyaggal kell rendelkezniük, a szakmák ismeretanyaga bizonyos mértékben és fokig átfedést mutatnak.

A fényreklám, mint marketing eszköz fajtái:


  • tetőberendezések
  • konzolos berendezések
  • átfeszített berendezések
  • fali berendezések
  • portálberendezések
  • kirakati, belsőtéri berendezések.

A neonreklámokat csoportosíthatjuk a világító elemeiket hordozó alátét testek szerint is:


  • szabadon sugárzó
  • terelő előlapos
  • süllyesztett előlapos
  • műanyag előlapos
  • műanyag testű
  • közvetlen világítású
  • idomvason szerelt
  • hálón szerelt
  • üvegtáblán szerelt berendezések.


Fényreklámok és tervezésük minden pillanatban hasznos foglalatosság lehet. A neonreklámok a marketing egyik hatékony fajtája, a tömeges SMS küldéshez hasonlóan a télikert építők is használhatják azért, hogy maximalizálják a profitot. A poszthoz kapcsolódó érdekes témák: reklám, marketing, télikert, világítás, lámpa, fény, építés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése