2016. szeptember 15., csütörtök

SMS reklám Ukrajnában

Marketing okostelefon
Mobilmarketing Ukrajnában
Az ukrajnai végek is keresik a mobilmarketing lehetőségeket

A mobilmarketing egyik legnagyobb előnye, hogy kis befektetéssel nagyon sok embert lehet ezzel a módszerrel marketing szempontból elérni, könnyen átadhatjuk nagyobb tömegeknek a marketing, reklámüzeneteket.

Ukrajnában a nehéz gazdasági helyzet miatt a cégeknek, vállalatoknak, boltoknak és szolgáltatóknak a legoptimálisabb, leg költséghatékonyabb és legolcsóbb reklámmegoldást kell választaniuk, ha profitábilisan akarnak működni. A marketing stratégia kidolgozásakor és a marketing eszközök kiválasztásakor figyelembe kell venni az ország és lakóinak sajátosságait. Az egyik ilyen sajátosság, hogy Ukrajnában még nagyon sokan használnak régi típusú „butatelefon”, mely nem képes megjeleníteni a bonyolultabb grafikus üzeneteket, videóval megspékelt reklámokat.

Az egyik legfontosabb különbség az európai és az ukrajnai mobilmarketing között, hogy cirill betűs tömeges SMS küldést kell lebonyolítani, amely nem mindig jeleníthető meg helyes formátumban, ezért a legtöbb szolgáltató a latin betűs átírás mellett dönt.

A marketing stratégia kidolgozása és elindítása általában egyetlen egy céllal történik, hogy a megrendelő profitot érjen el, több megrendelőt, vásárlót hódítson meg, ezáltal nőjenek a bevételei.

SMS reklám Ukrajnában nem csak szakembereknek, hanem minden a téma iránt érdeklődő olvasónak. A tömeges SMS küldés eszközével megindított mobilmarketing kampány Ukrajnában is eredményes lehet, ha megfelelő szakemberekre bízzuk a megtervezést és a lebonyolításhoz olyan felhőszerveres szolgáltatást veszünk igénybe, mely jelentős kapacitással rendelkezik. További érdekes témafelvetések: Ukrajna, mobilmarketing, kampány, tömeges SMS küldés, okostelefon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése