2016. augusztus 24., szerda

Megugrott a Facebook reklámbevétele

Facebook mobilmarketing reklám kampány
Like a reklám a Facebookon

Sikeres az új marketing stratégia


Jó ötlet volt és sikeres lett a Facebook által bevezetett fizetős hirdetési rendszer. Természetesen a közösségi oldalon ez a megoldás sem előzmény nélküli, hiszen a cég csupán a hirdetési közösségekben eddig is meglévő potenciált aknázza ki.

A reklámbevételek növekedése rövid időn belül olyan mértékben ugrott meg, hogy a reklámkampányokat szervező és készítő marketinges szakemberek figyelmét is felkeltette az új platform és rendszer nyújtotta lehetőség. A platform sikerességét vetíti előre, hogy a Facebook felhasználók száma tovább növekszik, ezáltal a potenciális reklámkliensek száma is növekedhet.

Jelentős változás a korábbi évek szokásaihoz és trendjeihez képest, hogy a legtöbb felhasználó táblagépen, okostelefonon vagy egyéb okos eszközön használja a közösségi oldalt és böngészi az ott található reklámokat. A mobil platform előnye, hogy a készülékek profiladatainak köszönhetően személyre szabott reklámok jeleníthetőek meg, így az új generációs reklámok már hatékonyabbak, ezért a hirdetők számára is értékesebbek.

A szakemberek az igazán nagy áttörést a Facebook által bevezetni kívánt keresési algoritmusoktól várják.


Megugrott a Facebook reklámbevétele, ami szembetűnő növekedést jelent. A Facebook marketing kampányainak értéke jelentősen megnövekedett. Lassan megközelíti a tömeges SMS küldés kampány népszerűségét és egyre nagyobb összegek elköltését eredményezi. Érdekes témák és és olvasnivaló: reklám, marketing, Facebook, tömeges SMS küldés, mobilmarketing.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése