2016. augusztus 25., csütörtök

Határozott irányváltás a Google reklám rendszerében

Google marketing kampány SMS küldés
A marketing SMS hatása a profitra
Nem csak az SMS küldés kampány fejlődik


A Google keresőcég jelentős változtatásokat eszközölt a marketing stratégiáját illetően. Megvizsgálva a mobilmarketing kampányok sikereit, a cég arra a következtetésre jutott, hogy a PC-s reklámok irányából a mobil eszközökön való reklámmegjelenítés felé kell elmozdulni.

Az új technikai eszközökhöz újfajta hirdetési formát fejlesztettek ki, az úgynevezett adaptív hirdetéseket, melyek már Adwords-ön és AdSense-en is elérhetőek a felhasználók, marketing szakemberek és érdeklődők számára.

Változások történtek a Google keresőben is


A keresőcég eltávolította a reklámokat a találatokat összegző oldal jobb széléről, ezáltal egységesebbé téve a különböző eszközökön és rendszerekben történő megjelenést. Kidolgozták és alkalmazzák a kiterjesztett szöveges hirdetést, ami a legelterjedtebb okoseszközök képernyőire van optimalizálva, és két, egyenként 30 karakteres címsort, valamint egy hosszú, 80 karakteres leírást tartalmaz, amely segít a keresőknek az eligazodásban. Ennek előnye, hogy nagyságrenddel több szöveglehetőség van a termékek vagy szolgáltatások leírására és a megjelenítést megkönnyíti.


Határozott irányváltás a Google reklám rendszerében, amely megfelelő környezetet teremt a profit termeléséhez. Google reklámok megrendelése, mobilmarketing szempontból, a tömeges SMS küldéssel összehasonlítva és alkalmazva a modern kihívásokhoz. Érdekes témák és kulcsszavak: Google, marketing, kampány, tömeges SMS, okostelefon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése