2016. június 16., csütörtök

iOS 10 és okostévé az Apple-től

Marketing kampány iOS 10 Apple iPhone
iOS 10 rendszer az iPhone-ra
Kütyük a nyárra is

 

Az Apple szeretné az IoT platformot meghódítani és riválisaival szemben előretörni az internet e szegmensében is. A most bemutatott OS programok leginkább ezt a célt szolgálják. Az Apple iOS 10-es operációs rendszere nem titkoltan azzal az ambiciózus tervvel készült, hogy megelőzze, vagy legalább csökkentse az Apple hátrányát az Androidos okostelefonokkal szemben.

Az Apple másik nagy újítása, hogy az okosotthonok irányításának középpontjába az okostévéket állítják. A HomeKit nevű rendszer központosít minden funkciót, és már profillehetőségeket is, beállítási csomagokat is tartalmaz. Például meg tudunk adni profilcímeket: romantikus, este, reggel, stb. és ezeken belül beállíthatjuk az egyes eszközök beállításait.

A marketing terén nagyon erősen igyekszik támadni az Apple, hogy fellendítse az eladásokat. Azon sem nagyon lepődnénk meg, ha nemsokára tömeges SMS marketing küldését is hadra fognák. Az online marketing egyébként is kiemelt helyet foglal el az okostelefon gyártók reklámpalettáján.

 iOS 10 és okostévé az Apple-től a család apraja és nagyja számára. Az Apple iOS  10-zel indítja marketing kampányát az Apple a tömeges okostelefon eladás érdekében, hogy nagyobb szeletet szakítson ki a piacból. Hasonlóan érdekes témák: IoT, marketing, Apple, okostelefon, okostévé, SMS küldés, tömeges.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése